We are hosting

Serviceniveau

leesteken_002Iets heeft kwaliteit als het dat doet wat u ervan verwacht!

Pegasis hanteert 3 serviceniveau's omdat u alleen wilt betalen voor de service die u nodig heeft. Dit is natuurlijk afhankelijk van de bedrijfsspecifieke omstandigheden.

  1. Standard
  2. Premium
  3. Excellent

Standard support

Bij standard support heeft u recht op 4 supportaanvragen per jaar met een maximum supporttijd van 15 minuten per aanvraag. Dit geldt alleen supportaanvragen inzake het gebruik van het product en staat los van supportaanvragen wegens uitval door problemen in onze dienstverlening. Dit is natuurlijk voor onze rekening.

Supportaanvragen verlopen altijd via het supporticketsysteem en de responstijd is 8 uur. Extra support kan worden afgenomen per 15 minuten a € 15,- per kwartier.

Premium support

Premium support geeft recht op 8 supportaanvragen per jaar met een standaard supportijd van 15 minuten per supportvraag. Kunnen wij uw vraag niet binnen 15 minuten afhandelen dan kunt u tegen betaling extra supporttijd afnemen. Dit geldt alleen supportaanvragen inzake het gebruik van het product en staat los van supportaanvragen wegens uitval door problemen in onze dienstverlening. Dit is voor onze rekening.

Supportaanvragen kunnen zowel via het supporticketsysteem als via telefoon worden ingediend. De responstijd is 4 uur. Extra support kan worden afgenomen per 15 minuten a € 15,- per kwartier.

Excellent support

Excellent support geeft recht op 12 supportaanvragen per jaar met een maximum supportijd van 180 minuten. Dit geldt alleen supportaanvragen inzake het gebruik van het product en staat los van supportaanvragen wegens uitval door problemen in onze dienstverlening. Dit is voor onze rekening.

Supportaanvragen kunnen zowel via het supportticketsysteem - 24 uur per dag - als telefonisch worden ingediend; tijdens kantooruren van 08 tot 21 uur. Meer support kan worden afgenomen per 15 minuten a € 15,- per kwartier.